Informuje się, że od dnia 25.05.2020 r. Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej wznawia bezpośrednią obsługę interesantów, w szczególności w zakresie:
- możliwości dokonywania osobistej rejestracji jako osoba bezrobotna oraz
- wsparcia udzielanego przedsiębiorcom w ramach tzw. Tarczy Antykryzysowej w związku epidemią wywołaną SARS-CoV-2.
Bezpośrednia obsługa interesantów podlega jednak następującym ograniczeniom:
- w dalszym ciągu wszelką korespondencję należy składać do oznaczonej SKRZYNKI PODAWCZEJ znajdującej się w siedzibie Urzędu;
- wszelkie informacje dotyczące załatwiania spraw innych niż rejestracja lub obsługa przedsiębiorców ubiegających się o wsparcie w ramach Tarczy Antykryzysowej należy w miarę możliwości przekazywać i uzyskiwać telefonicznie (wykaz telefonów w załączeniu do ogłoszenia) lub pocztą elektroniczną (e-mail: pupom@post.pl) lub załatwiać osobiście w Urzędzie, w terminie uzgodnionym telefonicznie z pracownikiem Urzędu;
- tzw. potwierdzenia gotowości do pracy osób bezrobotnych w dalszym ciągu będą odbywały się w formie kontaktu telefonicznego z pracownikiem Urzędu;
- dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, a więc na wyznaczonych 5 stanowiskach obsługi w Urzędzie może przebywać maksymalnie 5 interesantów w tym samym czasie.
Biorąc pod uwagę powyższe ograniczenia, spowodowane koniecznością wykonywania wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom, oraz mając na celu zminimalizowanie rozprzestrzeniania się zakażeń wirusem SARS-CoV-2, zwracamy się z prośbą o ograniczenie w miarę możliwości wizyt w Urzędzie, o ile nie są one konieczne.
Jednocześnie informujemy, że wejście do budynku możliwe jest tylko od strony ul. 3 Maja 55, przy czym dezynfekcja rąk żelem antybakteryjnym (dostępnym w siedzibie Urzędu) i maseczka (lub szalik albo chusta) zasłaniająca usta i nos podczas przebywania w Urzędzie jest obowiązkowa.